„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

wtorek, 26 sierpnia 2014

weselna z ptakami...

Sezon ślubny w pełni, dlatego prezentują kolejną już kartkę weselną. Kolorystyka nie odbiega od tych prezentowanych wcześniej. Jest bardzo stonowana o jasnej barwie kremu, brązu i szarości. Kartka ta jest bardzo eko, gdyż większość elementów wykorzystanych w pracy są pochodzenia wtórnego. Do kartki przygotowałam kwiatek, który wcześnie zabarwiłam w kawie, dzięki temu zyskał niepowtarzalny koloryt. Wykorzystałam również papier śniadaniowy, który zastąpił koronkę oraz sznurek pakowy. Dodałam koraliki, ptaszki z wykrojnika, listki oraz napis. Całość zapakowana w pudełeczko z mini kopertką na prezent. Zapraszam...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz