„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

wtorek, 28 kwietnia 2015

podziękowania komunijne i nie tylko..

Witam, dzisiaj pokaże Wam kartkę o tematyce komunijnej. Może to być kartka z okazji przyjęcia sakramentu jak i również podziękowanie za przygotowanie do komunii. Moja praca jest w kolorystyce bardzo ciepłej: żółty z dodatkiem pomarańczy oraz błękitu. Ramkę kartki zrobiłam z połączenia dwóch wykrojników, dodałam kwiatki zrobione z materiału (te niebieskie) i pianki (te żółte) oraz dodałam bialutkie gałązeczki. Na kartce można umieścić hostię w zależności od okazji lub napis. Moja praca prezentuje się tak...







 

14 komentarzy:

  1. Piękna kartka Elu. Kwiatki na niej takie dostojne, dopracowane, a już ta drobnica na gałązkach niczym konwalie w pąkach, lub śnieguliczki. Całość ekstra.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekiedy wystarczy jakaś mała iskierka inspiracji i karteczka robi się sama:)

      Usuń
  2. Kartka śliczna i rzeczywiście bardzo uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna. Z hostią wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wersja z hostią też się bardzo mi podoba!

      Usuń
  4. super karteczka! O jak bardzo cieszę się, że kartki komunijne przestają być białe tudzież błękitne...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto postawić na klasykę, ale tym razem wybrałam kolory!

      Usuń
  5. Świetna karteczka, a te kwiatki na niej przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita karteczka, cudne kwiaty.Jestem pod wrazeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka i bardzo uniwersalna :).

    OdpowiedzUsuń