„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

wtorek, 9 lutego 2016

moc życzeń...

Witam Was bardzo serdecznie:) Dzisiaj u mnie piękne słoneczko i od razu człowiek lepiej się czuje!
Ja ostatnio bardzo eksperymentuję i tworzę swoje karteczki na różne sposoby. Więcej u mnie mediowych gadżetów i zabawy dzięki nim też więcej, choć czasowo to złodzieje czasu. Wykorzystuję wszystkie ścinki papierów czy materiałów bo postanowiłam sobie, że zanim kupię nowe papierki to przynajmniej część starszych kolekcji wykorzystam w swoich pracach. A jak wiecie sklepiki kuszą nowościami:)
Dzisiejsza kartka jest bardzo uniwersalna i może być ofiarowana z różnych okazji. Ja zrobiłam ją na urodziny dla solenizantki, która właśnie ukończyła 40 wiosen:) Nie było żadnych wytycznych - "zrób taką fajną jak zawsze robisz:)" i takich prac chyba "nie lubię" najbardziej. No dobra te mają pozycję drugą zaraz po tych, gdzie wytycznych jest dużo za dużo:)
Kartka powstała z papierów w kolorze i odcieniach brązu i kremu przełamanego bladym różem i chabrowym i czekoladowym materiałem kwiatka. Dodałam tekturki, które ostatnio goszczą u mnie coraz częściej, a to za sprawą essowego sklepiku:) Umieściłam też sznurek jutowy, bandaż, kartki ze starego zeszytu i mój ulubiony tusz Splash - miłość od pierwszego chlapnięcia! 
Dziękuję za każde słowo, które zostawiacie w komentarzach:)











14 komentarzy:

  1. Myślałam, że mam swoje ulubione połączenia kolorów, ale Twoje kartki sprawiają, że każde wydaje się być moim ulubionym!
    Prześliczna kartka i rzeczywiście bardzo uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja ostatnio lubię połączenie szarości lub brązu z dodatkiem jakiegoś mocniejszego akcentu. Za każdym razem jak robię kartkę to tak naprawdę największy problem ma z doborem papieru. Mąż śmieje się ze mnie, że dłużej wybieram kolory niż robię całą kartkę:)

      Usuń
  2. Przecież Ty zawsze wiesz, jak zrobić fajną karteczkę, więc co Ci ktoś będzie głowę zawracać detalami;) Pełne zaufanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem:) Ale czasami jakiś mały szczególik i wtedy już pomysł sam się rodzi. Lubię robić kartki spersonalizowane dla konkretnej osoby:)

      Usuń
  3. Ja spokojnie bym Ci zaufała. Zresztą raz już to zrobiłam i się nie zawiodłam.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ale Ty mniej więcej powiedziałaś czego chcesz:) Czasami wystarczy niewiele...

      Usuń
  4. Jak zwykle stajesz na wysokości zadania, nawet nie mając konkretnych wytycznych co do wyglądu. Bardzo mi się podoba ta karteczka, jest taka przestrzenna a zarazem nie przeładowana dodatkami.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się karteczka w stylu "Clean & Simple" czyli bardzo, bardzo prosta. Niestety jak zabieram się do pracy to zawsze czegoś mi brakuje i ciągle coś dodaję:) Dziękuję!

      Usuń
  5. Może i "nie lubisz", ale to nie zmienia faktu, że wkładasz w wykonanie całe serducho i talent - co widać na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Najważniejsze, że lubię te swoje kartkowanie!

      Usuń
  6. Twoja milosc od pierwszego chlapniecia daje super efekty :) rozbawilas mnie od rana :)
    Bardzo ładnie Ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelko wywołać uśmiech na Twojej twarzy - bezcenne:) Dziękuję!

      Usuń
  7. Kolejna piekna praca, tak trzymac. Świetne połączenie kolorów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń