„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

wtorek, 1 lipca 2014

bezpiecznych lotów

Drugą kartkę, którą chcę Wam pokazać została zrobiona dla pasjonata i hodowcy gołębi. Kartka urodzinowa z adekwatnym napisem do swojego hobby - "bezpiecznych lotów". Kartka wyjątkowa przypadła mi do gustu - sama nie wiem dlaczego! Kartka warstwowa, strzępiona, darta i szyta. Większość elementów na kartce to rzeczy, które możemy znaleźć w domu. Ja wykorzystałam do kartki papier z Galerii Papieru chyba Tajemniczy ogród, ale można dać jako tło, zwykły szary papier lub papier do pieczenia. Dodatkowo go pociaprałam tuszami i farbkami, tak aby nie był taki blady - nabrał stonowanego kolorytu. Potem dałam tekturkę falistą z jakiejś wcześniej otrzymanej przesyłki (czasami warto zostawiać takie rzeczy) oraz samą grafikę gołębia. Dodałam guzik, sznurek oraz Szmekowy stempelek z tekstem, który cudownie wkomponował się w kartkę. A kartka wygląda tak...

Pracę zgłaszam na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów szczegóły tu







 




9 komentarzy:

  1. Kartka prosta i elegancka, czysta w formie i nie przeładowana. Brawo! Dziekuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne hasło oraz wykorzystanie tektury falistej. Dziękuję za udział w Wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też hasło bardzo się spodobało. Przyznam się bez bicia, iż zasługa to mojej drugiej połowy.

      Usuń
  3. Super kartka i świetne wykonanie - dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Tym bardziej, iż jestem osobą początkującą i jest to moje pierwsze wyzwanie.

      Usuń
  4. Fantastyczny pomysł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów! :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Srebrnolistka,
    DT Skarbnica Pomysłów

    OdpowiedzUsuń