„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

wtorek, 15 lipca 2014

dziecięce stópki...

Drugą kartkę, którą za chwilę zobaczycie również zrobiona została dla dziecka. Tym razem były to narodziny malucha. Kartka bardzo uniwersalna (po dodaniu napisu), może być również prezentem na chrzciny czy roczek. Kartka bardzo kolorowa jak na mnie (ostatnio jakoś mi kolorowo...), składająca się z kilku warstw: baza-papier-koronka-papier-buciki i kwiatki. Dodatkowo doszyłam bucikom guziczki, dodałam kokardki. Całość wygląda tak...





4 komentarze:

  1. Bardzo ładna, wesoła i kolorowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moich ulubionych kolorkach:) Piękne buciki i te guziczki!:) Karteczki dla maleństw są takie słodziutkie:)
    Pozdrawiam
    Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo lubię robić kartki dziecięce choć nie zawsze mogę...

      Usuń