„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

wtorek, 23 grudnia 2014

miętowe szaleństwo...

Witam już prawie świątecznie!
Dzisiejszy wpis jak w temacie  będzie na miętowo. Kartka powstała z okazji podniosłej, łączącej dwoje ludzi czyli kartka o miłości. Poszperałam we wszystkich zakamarkach i pudełkach aby wybrać odpowiednie materiały - nawet nie wiedziałam, żę jest ich już tak dużo:) Do przygotowania pracy wzięłam papier w odpowiedniej kolorystce (wg. życzeń), dobrałam dodatki w kremie tak aby pasowały do całości. Na kartce zawitał kwiat, głóg, koraliki i pręciki oraz liście i gaza. Dodałam również tekturkę, która dopełnia całość. Zdjęcia niezbyt dobrej jakości, ale mam nadzieję, że i tak wszystko dobrze widać. A karteczka taka...







5 komentarzy: