„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

środa, 17 grudnia 2014

urodziny z aparatem

Witam...
i przepraszam za opóźnienia (znowu się nie wyrabiam). Dzisiejsza karteczka powstała na urodzinki kobiety z pasją. Kartka bardzo delikatna, choć z mocnym akcentem kolorystycznym. Podoba mi się połączenie turkusu, kremu, beżu i delikatnych brązów. Ładnie wyglądają do tego dodatki złota czy starego złota. Kartka nabiera wtedy elegancji, dostojności ale nie przepychu. Jako motyw główny na kartce umieściłam napis, bo urodzinki to były szczególne - okrąglutkie. Dodałam kwiatki ręcznie robione, listeczki z dziurkaczów, sznurek, koraliki i element pasji solenizantki jak w tytule - aparat fotograficzny. Karta ma warstwy, co mam nadzieję widać na zdjęciach. Zapraszam do oglądania i zostawienia komentarza...








 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz