„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

wtorek, 22 września 2015

bliźniacze i słonik na szczęście...

Witam:)
Dzisiaj troszkę Was zaskoczę liczbą zdjęć, będzie podwójnie:) Okazja nie lada bo karteczki na roczek dla bliźniaczek - Julii i Natalii. Chciałam zrobić coś nietypowego i zrobiłam kartkę - grzechotkę! Inspiracją dla mnie była cudowna karteczka prezentowana na blogu sklepu essy-floresy, którą zrobiła Dominika (allearte). Karteczkę można zobaczyć i podziwiać tutaj. Zauroczył mnie sam mechanizm dzwoneczków i tak powstała mój shaker. U mnie są to koraliki, papierowe gwiazdeczki oraz cekiny. Kartka ma również słonika z trąbą do góry na szczęście oraz serduchowe balony. Kolorystyka taka sama w obu karteczkach, różnią się tylko wzorami papieru. Zapraszam...










 





 

18 komentarzy:

  1. Przecudne! Kolory, wzory, dodatki, pomysł - coś pięknego!
    A ta z imieniem Natalia jest szczególnie bliska mojemu sercu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, słoniki fajnie, że niby takie same, ale różne, wszak bliźniaczki jakoś trzeba odróżnić.. Masz pomysły dziewczyno, oj masz.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne!!! Jakby słoniki wylewały wodę z trąbek robiąc bąbelki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ! Posiadaczek takich ślicznych słoników szczęście na pewno nigdy nie opuści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają, słodkie słoniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i komentarz. Zapraszam do częstych odwiedzi:)

      Usuń
  6. Kapitalne karteczki, swietnie je wymyslilas.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki! Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję:) Zapraszam do częstych wizyt u mnie!

      Usuń