„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

wtorek, 6 października 2015

delikatnie ukwiecone...

Witam już wieczorową porą. Czas na prezentację mojej kolejnej pracy. Tym razem jest to zestaw: kartka, kopertka i pudełko urodzinowe. Praca bardzo stonowana, w delikatnych kolorach z dodatkiem kwiatków ręcznej roboty. Dodałam złotą nitkę, która dodaje szyku, taśmę washi oraz dekoracje z dziurkacza Ponadto listki, kamyczki oraz ozdobny guzik i gotowe. Zapraszam do oglądania...




 
 







16 komentarzy:

  1. Elu cudowna karteczka.Sama opisałaś ją najlepiej, nic dodać nic ująć. Te ręcznie robione kwiatuszki, czyżbyś sama je robiła? Z takimi jeszcze się nie spotkałam, a wiesz, że przeróżnych kartek sporo się naoglądam. Brawo , dla jubilatki bądź jubilata w pięknym wieku stosowna.
    Pozdrawiam cieplutko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Troszkę eksperymentowałam z kwiatkami - te powstały na mokro przy użyciu końcówki cieniutkiego pędzelka.. Efekt za każdym razem inny, polecam:)

      Usuń
  2. Kwiatki na prawdę wyszły super a całość bardzo delikatna. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie potrafię odnaleźć się w jednym stylu, cały czas poszukuję i eksperymentuję. Wszystkie moje prace są zależne od mojego nastroju i humoru czyli jednak mam własny styl "nastrojowy miszmasz":)

      Usuń
  3. Boska :) a kwiaty niesamowite, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jubilatka na pewno będzie oczarowana. Ja jestem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu Twoje prace są coraz piękniejsze, choć wydawało mi się to niemożliwe!
    Prawdziwe cudo, piękne i delikatne, Pani Cecylia na pewno była zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeszcze chwila i moje kochane M* będzie mi musiał usługiwać bo wpadnę w samouwielbienie:)

      Usuń
  6. krótko i na temat - rewelacja!
    Pozdrawiam w zachwycie cała

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo mnie nie było Elu ale niestety yak rządzą realia - piękna praca - buziaki ślę Marii - praca w moim stylu ta twoja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam brak Twojej osoby. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Niezwykle piękny, subtelny projekt - i moim zdaniem bardzo odpowiedni dla osoby w tym wieku :)
    W sumie to zamierzałam poprosić Cię mailowo o stworzenie czegoś podobnego na 60. rocznicę ślubu moich dziadków - ale, jak to oni, właśnie jakąś tam kolejną wojnę ze sobą toczą, więc może jednak uroczystych obchodów nie będzie i taka kartka mogłaby zostać źle odebrana (Babcia na pewno powiedziałaby, że "przecież tu nie ma czego gratulować" ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co, to pisz. Zawsze można jakaś kartę "z jajem" dla babci zrobić:) A i dziadek się uśmieje...

      Usuń